image fb
October 21.2022
by Christos Varitimidis

Google Analytics - Γιατί το χρειάζομαι στην επιχείρησή μου;

Google Analytics - Γιατί το χρειάζομαι στην επιχείρησή μου;

 

Γιατί να χρησιμοποιήσει κάποιος το Google Analytics;

 

 

Πόσες φορές έχεις αναρωτηθεί "μα καλά θα κάθομαι να βλέπω ποιος μπαίνει και τι βλέπει στην σελίδα μου;"


Και όμως εάν γνωρίζεις σε βάθος την αξία της πληροφορίας μπορείς να πάρεις σημαντικές αποφάσεις για την πορεία της επιχείρησης, έτσι ώστε να επιβιώσεις ή και να μεγαλουργήσεις σε ένα πλήρως ανταγωνιστικό επιχειρηματικό περιβάλλον.

 

Google Analytics dashboard

 

Ας δούμε όμως 5 λόγους για τους οποίους αξίζει κάποιος να εγκαταστήσει και να παρακολουθήσει τις πληροφορίες που μπορεί να πάρει μέσα από την πλατφόρμα του Google Analytics.

 

 

1. Είναι ΔΩΡΕΑΝ! Ναι είναι αλήθεια! Η Google δίνει αυτό το εργαλείο δωρεάν. 


Ναι, η συλλογή πληροφοριών με την συμπεριφορά των χρηστών της σελίδας σου, δεν θα σου κοστίσει τίποτε! Οπότε γιατί να μην κάνεις εγκατάσταση τον απαραίτητο κώδικα και να αρχίσει να δουλεύει η Google για σένα;

 

 

2. Μπορείς να μετατρέψεις τις συμπεριφορές σε αποτελέσματα.


Η πλατφόρμα του Google Analytics μπορεί να συνδεθεί με το Google Ads ώστε το δεύτερο να τραβάει πληροφορίες από την συμπεριφορά των επισκεπτών και να προσαρμόζει την στρατηγική του ώστε να φέρνει καλύτερα αποτελέσματα και συνεπώς πωλήσεις.

 

 

3. Το Google Analytics προσφέρει πληροφορίες που απαιτούνται ώστε να προχωράς σε αλλαγές στην σελίδα ή στο περιεχόμενο.


Η ανάλυση της συμπεριφοράς των επισκεπτών αλλά και το τι κάνουννε σε κάθε σελίδα μπορεί να γίνει αιτία ώστε να προχωρήσουμε σε αλλαγές βελτίωσης είτε σε αισθητικό είτε σε λειτουργικό επίπεδο της σελίδας ή ακόμη και του περιεχομένου της.

 

Πίνακας ελέγχου Google Analytics

 

4. Το Google Analytics σου "λέει" σε ποιο Social κανάλι μπορείς να στοχεύσεις.


Εάν ρωτήσεις τον οποιονδήποτε επιχειρηματία "Από που θέλεις να έρχονται οι πελάτες σου;" Η απάντηση θα είναι "Από παντού!" Αυτό όμως σημαίνει ότι αφήνεις τα πράγματα στην τύχη τους. Μελετώντας όμως τα στατιστικά που προσφέρει η πλατφόρμα της Google μπορείς να δεις ποιο Social  φέρνει τον περισσότερο κόσμο ή και τις περισσότερες πωλήσεις στην σελίδα μας. Άρα γνωρίζοντας την συμπεριφορά, μπορείς να διανείμεις σοφότερα και ανταποδοτικότερα το διαθέσιμο διαφημιστικό badget, στα κανάλια που η διαφήμιση μας επιστρέφει τις καλύτερες και περισσότερες πωλήσεις!

 

 

5. Μπορείς να θέσεις στόχους ώστε να μετράς την αποτελεσματικότητα αυτών.


Στο Google Analytics μπορείς να θέσεις στόχους έτσι ώστε όταν αυτός επιτευχθεί να προβληθεί σε ένα πίνακα ή σε κάποιο report ώστε να μπορείς να αναλύσεις:

  1. Πως έφτασε ο επισκέπτης στην σελίδα;
  2. Ποιες σελίδες είδε;
  3. Ποια κουμπιά της σελίδας πάτησε;
  4. Ποια προϊόντα είδε;
  5. Πόσα από αυτά τα πρόσθεσε στο καλάθι;
  6. Ολοκλήρωσε τελικά την παραγγελία του;

Από την στιγμή που θα έχουμε τις απαντήσεις σε όλα τα παραπάνω θα μπορούμε να περάσουμε στο στάδιο της αξιολόγησης της σελίδας, κατηγοριοποίησης των πελατών ανάλογα με τη συμπεριφορά τους ή τα ενδιαφέροντά τους, έτσι ώστε να λάβουμε τις κατάλληλες αποφάσεις που θα αφορούν ενέργειές που θα πρέπει να κάνουμε ώστε να πετύχουμε τους στόχους που έχουμε θέσει.

 

Εάν αναζητάτε ένα συνεργάτη έμπειρο στο εργαλείο της Google Analytics δεν έχετε  παρά να επικοινωνήσετε μαζί μας ώστε να ξεκινήσουμε μία συνεργασία η οποία θα σας βοηθήσει να κατανοήσετε τις ανάγκες των πελατών σας και να προχωρήσετε σε περισσότερες πωλήσεις.

Hall of fame
Christos
Varitimidis
Maria
Kyriakidou

ΕΙΣΤΕ ΕΤΟΙΜΟΙ ΝΑ ΠΑΤΕ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΣΑΣ

ΕΙΣΤΕ ΕΤΟΙΜΟΙ
ΝΑ ΠΑΤΕ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΣΑΣ

ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ?

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ


Τα πεδία με το σύμβολο
είναι υποχρεωτικά.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΣΑΣ!

Θα επικοινωνήσουμε μαζί σας σύντομα.