image fb
March 31.2025
by Christos Varitimidis

Πώς να αυξήσετε τις πωλήσεις του e-shop σας μέσω στρατηγικών email marketing

Η αύξηση των πωλήσεων ενός e-shop αποτελεί τη βασική πρόκληση κάθε ιδιοκτήτη ηλεκτρονικού καταστήματος. Μία από τις αποτελεσματικότερες και πιο οικονομικές μεθόδους είναι το email marketing. Ας δούμε πώς μπορείτε να το αξιοποιήσετε σωστά.

 

Τι είναι το email marketing και πώς βοηθάει ένα e-shop;

 

Το email marketing είναι μια στρατηγική ψηφιακού marketing που αξιοποιεί την αποστολή emails σε υποψήφιους ή υπάρχοντες πελάτες, με στόχο την αύξηση των πωλήσεων και τη δημιουργία ισχυρών σχέσεων εμπιστοσύνης.

 

Ποιες είναι οι βασικές email sequences που πρέπει να χρησιμοποιεί ένα e-shop;

 

Υπάρχουν τρεις βασικές email sequences που αποδεδειγμένα αυξάνουν τις πωλήσεις:

 

1. Email καλωσορίσματος (Welcome Sequence)

 

Τι περιλαμβάνει ένα καλό email καλωσορίσματος;

 

Ένα αποτελεσματικό email καλωσορίσματος περιλαμβάνει:

  • Προσωπικό και θερμό μήνυμα υποδοχής

  • Σύντομη περιγραφή της αξίας που προσφέρει το κατάστημά σας

  • Εκπτωτικό κουπόνι ή ειδική προσφορά πρώτης αγοράς

 

Παράδειγμα αποτελεσματικότητας:

 

Σύμφωνα με μελέτη της Experian, τα emails καλωσορίσματος έχουν κατά μέσο όρο 4 φορές υψηλότερο open rate και 5 φορές υψηλότερο click-through rate συγκριτικά με άλλα email promotions.

 

2. Email για εγκατάλειψη καλαθιού (Abandoned Cart Sequence)

Γιατί είναι απαραίτητο το email για εγκατάλειψη καλαθιού;

 

Το email αυτό υπενθυμίζει στον πελάτη τα προϊόντα που έχει αφήσει στο καλάθι του, αυξάνοντας τις πιθανότητες ολοκλήρωσης της αγοράς.

 

Πώς πρέπει να είναι ένα σωστό email εγκατάλειψης καλαθιού;

 

  • Υπενθύμιση προϊόντων στο καλάθι

  • Αίσθηση επείγοντος (π.χ. περιορισμένη διαθεσιμότητα)

  • Μικρή έκπτωση για άμεση ολοκλήρωση αγοράς

 

Παράδειγμα αποτελεσματικότητας:

 

Η έρευνα του Baymard Institute δείχνει ότι τα emails εγκατάλειψης καλαθιού μπορούν να ανακτήσουν έως και το 30% των χαμένων πωλήσεων.

 

3. Email Upselling & Cross-selling Sequence

 

Τι σημαίνει upselling & cross-selling;

 

Το upselling είναι η προώθηση μιας πιο premium ή ακριβότερης εκδοχής του προϊόντος που επέλεξε ο πελάτης. Το cross-selling είναι η προώθηση συμπληρωματικών προϊόντων.

 

Πώς λειτουργεί αποτελεσματικά;

 

  • Προσωποποιημένες προτάσεις με βάση προηγούμενες αγορές ή επισκέψεις

  • Προϊόντα που ταιριάζουν με τις ανάγκες ή τις προτιμήσεις του πελάτη

 

Παράδειγμα αποτελεσματικότητας:

 

Σύμφωνα με την Amazon, το 35% των εσόδων της προέρχεται από προτάσεις upselling και cross-selling.

 

Πώς μπορώ να αυξήσω τον τζίρο του e-shop μου μέσω email marketing;

 

  • Δημιουργήστε στοχευμένα email sequences για κάθε βήμα της εμπειρίας του πελάτη (καλωσόρισμα, εγκατάλειψη καλαθιού, upselling)

  • Προσωποποιήστε τα emails όσο το δυνατόν περισσότερο

  • Χρησιμοποιήστε σαφή Calls-to-Action (CTAs)

  • Παρακολουθήστε και βελτιστοποιήστε συνεχώς τα ποσοστά ανοίγματος, κλικ και conversions

 

Συμπέρασμα

 

Η χρήση στρατηγικών email marketing αποτελεί αποδεδειγμένα έναν από τους πιο αποτελεσματικούς και οικονομικούς τρόπους για την αύξηση των πωλήσεων ενός e-shop. Αξιοποιώντας τις παραπάνω συμβουλές και παραδείγματα, μπορείτε να ενισχύσετε σημαντικά τον τζίρο σας και να δημιουργήσετε σταθερές σχέσεις με τους πελάτες σας.

 

Εάν λοιπόν θέλετε ανάπτυξη του πελατολογίου και αύξηση πωλήσεων είμαστε εδώ ώστε να συνεργαστούμε από κοινού σε ένα πλάνο email marketing με συγκεκριμένους στόχους και μετρήσιμα αποτελέσματα.

 

Επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα!

Hall of fame
Christos
Varitimidis
Maria
Kyriakidou

ΕΙΣΤΕ ΕΤΟΙΜΟΙ ΝΑ ΠΑΤΕ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΣΑΣ

ΕΙΣΤΕ ΕΤΟΙΜΟΙ
ΝΑ ΠΑΤΕ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΣΑΣ

ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ?

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ


Τα πεδία με το σύμβολο
είναι υποχρεωτικά.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΣΑΣ!

Θα επικοινωνήσουμε μαζί σας σύντομα.